Гілки Влади

Неділя, 24 березня 2019 16:47

Боротьба за свої права (1 етап)

Автор
  • Шановні відвідувачі, поширьте цю статтю в соціальних мережах. Ми публікуємо дуже цікаві і корисні матеріали, які будуть доречними не лише Вам. Поширюйте! Тисніть!

  • Прокоментуй першим!

Щоб зробити перший крок в боротьбі за свої права, треба знати що ми маємо. Конституцію писали 450 народних обранців. Народ України в цьому участь не приймав, нас ні про що не питали. Ми маємо повну безвідповідальність з боку влади, бо хто ж собі призначить покарання. О, диво! 5 стаття Конституції не працює. Мабуть збіг обставин… Як зробити так, щоб народ став джерелом влади?

Поки по теренах українських земель бігали дикі народи, то прав був той, хто сильніший. Сильніший уособлював владу і впроваджував свої правила. З розвитком цивілізації утворилася держава, демократична держава. Для узгодження взаємодії суспільства і влади підписується угода, яка називається Конституція. Конституція – це базовий закон, який визначає структуру державних органів, їх взаємодію між собою і взаємодію з суспільством. В свою чергу, держава повинна забезпечувати права і гарантувати свободи громадянам. Принаймні, так повинно бути в демократичній державі.

Але народ України до суспільного договору немає ніякого відношення. У 1996 році зібралися 450 депутатів, проголосували за документ, який визначив майбутнє України, у 2004 відредагували. За цей час країна пережила дві революції; політична боротьба не вщухає й досі; народ живе, як на вулкані; слабкістю скористався підступний сусід і відтяв шматок території, все через те, що ми, якогось біса, передоручаємо СВОЇ ПРАВА 450-м негідникам, які йдуть у Верховну Раду з однією метою - за ради наживи. Їх важко в цьому звинувачувати, бо українці бачать, що коїться, і не захищають СВОЇ ПРАВА.

Що таке запровадили депутати у 1996 році, що зараз трусить всю країну? Вони ще тоді заклали бомбу повільної дії і ретельно це замаскували. Навмисно чи по-дурості – це вже не важливо, результатом стало втручання Росії на нашу суверенну територію.


Кількість.

Якщо ви зайдете на сайт ЦВК і подивитися склад депутатів всіх скликань у Верховну Раду, то ви знайдете будь-яку інформацію, але наглядної інформації по областям немає, вона завуальована. 50% депутатів проходять за партійними списками, 50% - по мажоритарці. Як приклад, візьмемо Донецьку і Чернівецьку області. Станом на 2012 рік Донецька область була представлена в парламенті 21 депутатом від партій і 21 депутатом по мажоритарці, всього 42 депутата. А Чернівецьку область представляли 3+3=6 депутатів. Вибачте, але якщо боротися на кулаках, то 42 проти 6 - це не чесно!
І що цікаво, таку ж кількість депутатів, як Чернівецька область, має місто Севастопіль! Іншими словами, р
осійська військова база має своє представництво у Верховній Раді України у кількості 6 осіб. Вибачте, але депутати мають доступ до державних таємниць! А у нас щонайменше 6 осіб ворожої держави мали статус недоторканності!

deputati 450

Повернемося до депутатів Донецької та Чернівецької областей. Чому кожна область повинна мати своїх представників у Верховній Раді? Тут все зрозуміло і питань не виникає, треба знати специфіку району, проблеми, тощо. Але чому від однієї області повинно бути 42, а від іншої 6 - не зрозуміло. Може, коли 42 депутата, то вони розумніше? Ні. А ось здійснювати тиск на сусідів, то так! Саме для цього і потрібно 42 депутати проти 6-ти. До чого я веду, треба щоб області мали рівні права, треба щоб у Верховній Раді була однакова кількість депутатів від кожної області. Це є правильно, якщо ми хочемо мати потужну демократичну систему правління в державі, а не феодальну, де - хто сильніше, той і прав. Тому розподіл по областям повинен виглядати так:

deputati 286

Підвищення фаховості.

У 2000 році на всеукраїнському референдумі народ сказав, що кількість депутатів у Верховній Раді повинна бути не більше 300. Тому від кожної області треба по 11 осіб. Хто ці особи?
Наш попередній досвід показує, що до Верховної Ради проходить багато говорунів та пройдисвітів. Як захистити наш законодавчий орган від таких людей і залишити свободу вибору? Виявилося не так складно.

Пропонуємо: 5 осіб від партій, а 6 осіб по мажоритарним спискам (але не так, як зараз). По мажоритарним спискам повинні пройти професіонали, провірені людьми і мали добру репутацію своїми справами у себе в районі. Де їх взяти?

Всі області в України мають приблизно рівні площі і десь приблизно по 10 районів, в кожному районі по 10 місцевих депутатів. Це близько 100 осіб.

Якщо поставити бар’єр, що по мажоритарному округу можуть балотуватися у Верховну Раду тільки депутати місцевого рівня і тільки по своєму округу. Таким чином українці отримують можливість вибирати не "кота у мішку", а людину, яку знають, яка проявила себе на місцевому рівні, може продемонструвати результати своєї роботи. Таким чином ми отримаємо 15 претендентів на одне місце з портфелем добрих справ у себе в окрузі.

Таким чином Верховна Рада матиме більше половини складу професіоналів, з досвідом роботи в округах, які знають що і як треба робити.

 

Підвищення якості виконання робіт.

Ще одна проблема, яка стосується нашої законодавчої гілки влади. У нас немає продуманої системи в законах, не відслідковуються наслідки їхньої дії, тому що закони приймають «временщики» - прийшов, хапнув і тікай, дай хапнути наступному. Ми дослідили, що юристи вищої категорії відсторонені від розробки та дослідження законів. Єдине чим вони можуть займатися, це обґрунтовувати «дуристику» українського законодавства. Знову, я не вірю у збіг обставин, я вірю у злий намір, щоб розвалити Україну з середини.

Щоб закони в Україні працювали, як годинники, треба Міністерство юстиції підпорядкувати Верховній Раді. Міністр юстиції повинен бути першим заступником голови Верховної Ради. Оскільки Верховна Рада це колегіальний орган, то і міністра юстиції повинні не призначати, а вибирати (увага!) професіонали, тобто Вища рада правосуддя.

Міністерство повинно досліджувати дію законів на суспільство протягом 7 років (через рік після рийняття, після 3-х і 7-и років). У випадку виявлення недосконалого або недолугого закону міністр юстиції пропонує Верховній Раді корекцію. Якщо Верховна Рада не підтримала пропозиції міністерства, міністр має право звернутися до ЦВК, щоб організувати всеукраїнський референдум, де народ, як джерело влади, приймає прийняти остаточне рішення.


Прокуратура.

За виконанням законності слідкує прокуратура, тому логічно Генеральну прокуратуру передати під юрисдикцію Міністерства юстиції. Генпрокурор – перший заступник міністра юстиції.
Дуже важливо, щоб генерального прокурора призначав не Президент, як зараз, а парламентська меншість, яка найбідьше зацікавлена у виконанні законів.

Таким чином ми отримуємо потужну законодавчу владу, яка зробить з України правову державу.

 

План першого етапу боротьби за наші ПРАВА.

Україна потребує багато змін, але за власною ініціативою ні Верховна Рада, ні Президент (кого би ми не вибрали) міняти нічого не будуть, тому діємо поступово в декілька етапів. План першого етапу такий:

1. Ми оформлюємо наші думки в письмовому вигляді.

2. Збираємо підписи громадян і роз’яснюємо їм, що і до чого.

3. Вимоги направляємо публічно Президенту і вимагаємо їх виконати.

4. Виконати, це значить об’явити референдум з нашим текстом, бо що влада понаписує нам не відомо. Всі дії влади повинні бути під контролем, якщо ми є джерелом влади.

Повторюю ще раз, жоден кандидат на цих виборах не планує реформувати країну, а якщо і планує, то подробиць ми не знаємо, а досвід останніх 27 років показує, що довіряти не варто.

Якщо ви підтримуєте, ви готові долучитися до обговорення, збору підписів у своєму районі, тощо напишіть нам листа на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

або в меседжер на Фейсбуці «Громадська безпека України»

або зареєструйтеся на сайті gbu.org.ua

Не важливо чи ви одна особа, чи організація, важливо, що наші думки співпадають і ми можемо рухатися в одному напрямку.

Чекаємо на вас!

Прочитано 222 разів

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 12
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 1
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1

Україна 69.5%Україна
Сполучені Штати 21.2%Сполучені Штати
Росія 4.2%Росія
Ірландія 2.8%Ірландія
Німеччина 0.7%Німеччина
Ізраіль 0.7%Ізраіль
Франція 0.7%Франція

Вчора: 7
Цього тижня: 7
Минулого тижня: 99
Цього місяця: 141
Минулого місяця: 13
Всього: 213456

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By ONK

Пошук