Гілки Влади

Середа, 24 жовтня 2018 23:50

Сільський голова.

Автор
  • Шановні відвідувачі, поширьте цю статтю в соціальних мережах. Ми публікуємо дуже цікаві і корисні матеріали, які будуть доречними не лише Вам. Поширюйте! Тисніть!

  • Прокоментуй першим!

В Україні немає трьох незалежних гілок влади, на всіх рівнях диктатура. Реформи в державі впроваджують таким чином: міняються одні гарні назви на інші, ще кращі, а суть залишається та ж сама.

Демократія в державі повинна починатися з самого низу. Візьмемо керівництво села. Голова в селі є і цар, і Бог. Я не буду наводити приклади, у вас їх багато і так. Зараз впроваджують нову структуру ОТГ, але принципи керівництва Голови ОТГ не міняються. Голова залишається диктатором на своєму рівні.
Що треба змінити, щоб Голова не був диктатором на селі? Треба зробити йому противаги.
Сільський Голова – це виконавча влада. Сільська рада – це законодавча влада. Тому він не може очолювати Сільську раду. Якщо це різні гілки влади, то Сільська рада повинна мати свого Голову, якого вона обирає на своїх зборах. Тоді на селі вже буде дві владні особи – одна керує господарством села (сільський Голова), а інша контролює бюджет і закони (Голова сільської ради і депутати).
Сільський Голова не повинен підписувати рішення Сільської ради, бо Сільська рада і є закон.
Щоб ці дві владні особи не домовилися. Для рівноваги потрібна третя владна особа. Пропоную, щоб це був Голова сільської Виборчої комісії, якого також вибирають голосуванням мешканці села. Основним механізмом впливу Голови виборчої комісії на керівництво села, це його право призначати за вимогою членів громади дострокові вибори перших двох владних осіб. Пропозиція про проведення дострокових виборів може поступити від селян, але не менше, ніж від 10 осіб. Голова виборчої комісії призначає дострокові вибори, але тільки загальні збори селян можуть вирішить подальшу долю сільського Голови, а збори депутатів - долю Голови Сільської ради. Якщо Рада не спромоглася вибрати нормального Голову Сільської ради, то Голова виборчої комісії може призначити перевибори всієї Сільської ради. Звичайно ніхто калашкати так не буде, але у людей повинна бути законна можливість це зробити. Тоді, якщо щось піде не так, народ зможе вплинути на своє безпосереднє керівництво не вдаючись до повстань.
Також Голова сільської Виборчої комісії проводить місцеві референдуми, опитування, тощо. Він виступає в ролі громадського третейського судді, основним інструментом його впливу є громадська думка, він її озвучує і приводить до виконання.
Окрему увагу хочу звернути, щодо витрат сільського бюджету. В селі при підписанні угод на виконання робіт сільським Головою з приватним підприємцем, повинна бути третя сторона, яка своїм майном буде гарантувати якість виконання робіт. Якщо третя, контролююча сторона не буде відповідати своїм майном, то це буде знову профанація. Будь-якого контролера можна підкупити, крім того, хто буде відповідати своїм майном. Такою стороною може бути тільки страхова компанія. Вона буде офіціально заробляти на своєму професіоналізмі і честі.
На перший погляд здається – навіщо так ускладнювати, можна просто вибрати гарну людину і контролювати її зборами. НІ! Ми так вже робили і маємо сьогодні погані наслідки, коли витрачаються шалені кошти, і не маємо результату, а наверх піднімаються негідники, процвітає корупція і договорняки. Страхова компанія, яка відповідає своїм майном ніколи не піде на «ліві» домовленості, їй немає сенсу це робити. Вона стане професійним контролером домовленостей між керівництвом і приватними підприємцями, бізнесменами. Сільські загальні збори можуть міняти «контролера», якщо будуть бачити, що щось йде не так. Таким чином система буде відбирати кращих, а не гірших. Загальні збори по заміні контролюючої страхової компанії може скликати або Голова Сільської ради, або Голова Виборчої комісії, або за вимогою не менше 10 осіб, але остаточне рішення приймають голосуванням селяни, за ними останнє слово.
Впровадив таку систему, ми отримуємо противаги сільському Голові і демократичну систему керування.
Зараз мені хтось може сказати, що ми вже перейшли до нової структури в об’єднаннях територіальних громад. Я відповідально констатую - структура нова, а суть залишилася стара – радянська диктатура. Диктатуру ніхто не зруйнував. Її, як почесний прапор несуть у майбутнє. Бо якщо змінити керування в селі, люди захочуть змінити і в державі, а це вже зась - диктатура Президента священна.

 

 

 

Обговорити Тему на Форумі

Прочитано 577 разів

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 12
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 1
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1

Україна 69.5%Україна
Сполучені Штати 21.2%Сполучені Штати
Росія 4.2%Росія
Ірландія 2.8%Ірландія
Німеччина 0.7%Німеччина
Ізраіль 0.7%Ізраіль
Франція 0.7%Франція

Вчора: 7
Цього тижня: 7
Минулого тижня: 99
Цього місяця: 141
Минулого місяця: 13
Всього: 213456

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By ONK

Пошук