Джумла
Real time web analytics, Heat map tracking
Л.Болтнева
20
серп. 2019
164 разів
  • Шановні відвідувачі, поширьте цю статтю в соціальних мережах. Ми публікуємо дуже цікаві і корисні матеріали, які будуть доречними не лише Вам. Поширюйте! Тисніть!

Прочитала фразу: «За 27 років Незалежності України принципи прав людини, закладені в законодавстві, міжнародних зобов'язаннях та Конституції України, поки що так і залишилися проектами та дороговказами державного й соціального будівництва, але не стали реальними підвалинами громадянського суспільства та механізмами державного управління.» Офігеть!

Українці сприймають її так же буденно начебто, людина на роботу прийшла голою. Ходить, виконує роботу, всі бачать це, але не звертають уваги, сприймають нормально… так і живуть.

А чому українці не переймаються тим, що не працює Конституція, не працюють закони? Ніколи не замислюються - а в чому причина? Що не так? Чому в інших країнах працює, а у нас - ні?

Хтось понаписував у нашу Конституцію красивих фраз (а-ля «найкраща» Конституція в світі), які не можна виконати. А може написати два- три пункти, але такі, щоб їх виконували всі, ніж п’ятдесят таких, які не виконують?

А може спочатку замислитися, чому не працює державна система?...

Тоді що таке держава?

struktura derjaviДержава починається з законів і їх виконання - це надбання світової сучасності. А чому в окремо взятій державі – Україна - закони не виконуються або діють вибірково. Значить це комусь вигідно? Тоді кому? Людям при владі? Спробуємо розібратися?

Держава починається з Конституції. Саме в Конституції прописана система керування державою. Начеб-то в наявності у нас є назви демократичних інститутів - Верховна Рада, Президент, Кабмін, Верховний суд, але українці не відчувають їхню роботу, влада порушує закони, права громадян, немає відчуття справедливості.

Причина в тому, що система керування державою - недієздатна. Згідно нашій Конституції, Верховна Рада (законодавча влада) заважає працювати Президенту (виконавчій владі) і навпаки – Президент заважає працювати парламенту.

Новий Президент з перших годин свого правління вимушений свою діяльність починати з торгів з депутатами Верховної Ради за посади у Кабміні. Саме з цього моменту і починається корупція, бо хтось комусь стає бути винним. Чия це була ідея зробити таку систему - вже невідомо, але державне управління є недієздатним. Спочатку торги за Кабмін, потім за прийняття тих чи інших законів… Корупція починається з самої влади, навіть якщо мова йде не про гроші. Хабарем можуть бути домовленості, правильне голосування, а гроші потім матеріалізуються.

diktatorА якщо в Раду прийшла президентська більшість, то ми автоматично отримуємо Президента-диктатора.

Щоб раз і назавжди побороти корупцію у вищих ешелонах влади, треба

- розірвати вплив Верховної Ради на Президента;
- формування Кабміну закріпити за Президентом. Щоб Президент сам, під себе формував Кабмін, щоб йому не треба було торгуватися з Верховною Радою, але і ніс відповідальність разом з Кабміном, разом йшли у відставку.
Виконавча влада – так виконавча.

І навпаки, відібрати у Президента та Кабміну законотворчу діяльність. Виконавча влада, так виконавча. Законотворчістю є кому займатися. Цей орган називається Верховна Рада.

Де в державі зосереджені фахівці з юриспруденції? В Міністерстві юстиції. Для мене, людини з технічною освітою, виглядає дуже дивно, що Міністерство юстиції в Україні підпорядковується виконавчій владі. Які завдання виконавча влада може ставити перед юристами, крім як займатися чесним вимаганням грошей у громадян через ліцензії та дозволи. Це відбувається в той час, коли законодавча гілка влади (профільна гілка влади) НЕМАЄ у своєму арсеналі такої міцної фахової структури, як Міністерство юстиції. Саме робітники цього міністерства спроможні розробляти закони, робочі механізми до них, слідкувати вплив нових і старих законів на суспільство, аналізувати пропозиції громадян, виносити на розгляд Верховної Ради свої пропозиції.

Тому, якщо ми хочемо, щоб хтось фахово писав для нас закони, то треба Міністерство юстиції підпорядкувати Верховній Раді – вищому органу законодавчої влади.

struktura2Є ще одна структура, яка слідкує за виконанням законів, але також підпорядковується виконавчій владі – це Генеральна прокуратура.

Вона підпорядкована Президенту. В руках Президента – це дубинка для підкорення норовливих. Зараз вона НЕ слідкує за виконанням законів. За допомогою прокурорів Президент розправляється зі своїми політичними опонентами. Це НЕ нормально! Це рудимент від тоталітарної держави, який ми отримали у спадок. Тому Генеральна прокуратура повинна в ходити у склад Міністерства юстиції, а Генеральний прокурор повинен бути першим заступником міністра юстиції.

Якщо посилити Верховну Раду Міністерством юстиції та Генеральною прокуратурою, то це стане міцна, працездатна, професійна, законотворча гілка влади.

Але назвіть мені людину або групу людей в державі - хто зацікавлений це зробити?... Я думаю, тільки народ України, бо сучасних можновладців (Президента, депутатів) все влаштовує. Вони зробили для себе законодавчий рай.

Розірвав зв’язки впливу між законодавчою і виконавчою владами, ми отримаємо незалежні гілки влади.

Доречи про НЕЗАЛЕЖНІСТЬ. Що таке незалежність? Це коли твоя доля не залежить від рішення однієї людини. Так, є професії чи посади, де повинні на себе брати відповідальність за прийняті рішення – Президент, хірург, військовий. Але, за якими законами в країні жити, може вирішувати тільки колегіальний орган - Верховна Рада, незалежний від однієї особи, або сам народ.

Чому нашому лютому ворогові Росії подобаються тоталітарні режими? З диктатором простіше домовитися – підкуп, погрози, тощо. З Верховною Радою все складно. Тому, якщо ми дійсно хочемо перемогти ворога, ми повинні збудувати незалежні гілки влади. Не треба розраховувати на доброго царя. Треба завжди бути готовими, що до влади в Україні прийде негідник і що йому прийде у голову не відомо. Потрібна жорстка система контролю влади, у тому числі Президента.

Таким чином ми отримали дві незалежні гілки влади. Є структура, яка фахово напише закони, проаналізує їх вплив, проконтролює виконання. Є структура, яка працює на благо суспільства, і відповідає за кожен свій крок. Але життя довге і можуть виникнути спірні ситуації, конфлікти, порушення во благо. Тому потрібна незалежна судова гілка влади, яка визначить ступень винності і відновить справедливість. Якщо вона буде підпорядкована комусь, то ту сторону і буде підтримувати (як зараз - підтримує Президента, або стане підтримувати голову Верховної Ради, якщо підпорядкувати ВР). Залежність суддів від однієї людини – це запорука його власної безвідповідальності і можливість тиснути на опонентів. Ця людина стає НАД законом.

Тому не дивуйтеся патріоти, коли рішення приймаються упереджені. Суддів цікавить не верховенство права, їм важливо, щоб їхній господар був задоволений. Суддів, як і депутатів, повинен вибирати народ, щоб вони були зобов’язані не одній людині, а суспільству в цілому. Влада цього дуже боїться. Розказує казки, що в суди прийдуть не фахівці. Не переймайтеся. Хай 50% кандидатів у судді підбирає, як і зараз Вища кваліфіційна комісія суддів України, а щоб вона не зловживала своїм становищем, інші 25 % кандидатів можуть пропонувати вищі юридичні учбові заклади з числа випускників-відмінників і 25% юристи самовисуванці. А народ сам вибере кому бути суддею, хто найдостойніший.
Ось так теоретично ми подолали ординські наслідки, і отримали три незалежні гілки влади.

struktura3Три незалежні гілки влади – це здорово, але в українських реаліях повинна бути ще одна гілка – виборча.

Ми так здорово придумали, як обирати незалежні гілки влади, а голову ЦВК призначає Президент. На місцях виборчі комісії формує виконавча влада. Тому важливо не як голосують, а як рахують голоси. В Україні виконавча влада керує і контролює вибори. Залежність виборчих комісій від будь-якої гілки влади посилює її перед конкурентами. Тому дуже важливо, її зробити НЕЗАЛЕЖНОЮ, щоб люди самі вибирали і формували виборчі комісії. Комісії повинні не тільки працювати під час виборів, а між ними. Проводити соцопитування, за вимогою громадян відкликати депутатів, голів громад, проводити позачергові вибори, тощо. Без незалежної виборчої гілки влади забезпечити незалежність інших гілок влади НЕМОЖЛИВО.

А тепер скажіть мені, хто може виконати цю роботу? Президент? Депутати Верховної Ради?

Ні! Навіщо їм цим займатися. Вони прекрасно себе почувають.

Тільки народ України! І це ми ще не почали розмовляти про рівні права і можливості громадян, тільки про рівність і незалежність гілок влади.

Ось короткий висновок:

1. Україні потрібні чотири НЕЗАЛЕЖНІ гілки влади – законодавча, виконавча, судова і виборча.
2. Законодавчій владі підпорядкувати Міністерство юстиції та Генеральну прокуратуру.
3. Президент сам формує Кабінет міністрів, але і разом йде у відставку, якщо робота Кабміну буде визнана незадовільною. Оцінювати буде Верховна Рада.
4. Президент і Кабмін НЕ займаються законотворчістю. Вони на рівних правах з громадянами дають пропозиції до Міністерства юстиції.
5. Суддів обирає народ. Кандидатів на посаду пропонує 50% - Вища кваліфіційна комісія суддів України, 25 % - вищі юридичні учбові заклади з числа випускників-відмінників і 25% - юристи самовисуванці.
6. Виборчі комісії, як незалежна гілка влади, яку вибирає народ.

Останнє редагування Вівторок, 20 серпня 2019 20:36

Додати коментар


Контакт Инфо

РУБІКОН.
01001 вул. Автозаводська, Оболонь,
Київ, Україна
  • +38 095 603 32 90
  • admin@rubikon.in.ua
  • rubicon.in.ua

OKWOOD - це сайт про будівництво будинків із легкого саману. На сайті викладено докладні інструкції та досвід будування. Крім того на цьому сайті, Ви зможете довідатися про альтернативні системи енергопостачання та інші корисні поради.