Реформи

Субота, 01 вересня 2018 23:12

Незалежність.

Автор
  • Шановні відвідувачі, поширьте цю статтю в соціальних мережах. Ми публікуємо дуже цікаві і корисні матеріали, які будуть доречними не лише Вам. Поширюйте! Тисніть!

  • Прокоментуй першим!

Ми часто вживаємо слово «незалежність», навіть затвердили державне свято. Але згодом я зрозуміла, що не всі усвідомлюють, що таке незалежність в суспільстві. Незалежність у суспільстві - це коли твоє життя НЕ залежить від рішення однієї особи (Царя, Президента, диктатора).

Давайте проаналізуємо основоположний документ Конституцію на предмет незалежності українців від одної особи. Бо пропаганда і факти дають нам прямо протилежні данні. Пропаганда вбиває нам в голову, що у нас найкраща Конституція у світі і навіть за це отримала нагороду. А факти твердять протилежне - відбуваються Майдани, панує диктатура і корупція. Цікаво прочитати, що пишуть про нашу Конституцію у ВікіпедіЯ: «Конституція України прийнята парламентом (Верховною Радою України) на 5-й сесії 28 червня 1996 роки; на всеукраїнському референдумі вона не приймалася. Венеціанська комісія ПАРЄ наполегливо рекомендує провести конституційну реформу, щоб уникнути конституційної кризи і дотриматись права народу на вибір форми державного устрою через загальновизнано світову суспільну систему безпосередньої демократії. Правознавцями, фахівцями конституційного права у Конституції України виявлено 176 помилок, що ведуть до нескінченним правових колізій і вимагає негайного правового розгляду.»

Щоб уникнути конституційної кризи, кожен Президент України йшов шляхом узурпації влади. Зараз посада Президента виведена за рамки законів. Він панує над всіма владними гілками. Він втручається в діяльність Законодавчої гілки влади, призначає Судову гілку влади, очолює Виконавчу гілку влади. Всіх контролює, а механізму імпічменту немає. У суспільства немає важелів впливу на персону Президента. Тому українці впевнені, що Інститут президенства треба скасувати. І це нормально, бо Президент України своїми повноваженнями перетворює НЕЗАЛЕЖНІСТЬ в пусте слово. Але все це можна виправити законим шляхом, якщо розуміти як. Давайте розглянемо деякі статті Конституції і як вони впливають на наше життя.

independence2 min

Щоб Верховна Рада не робила, але кандидат на посаду Генерального прокурора повинен спочатку влаштовувати Президента, а потім всіх інших. Тому резонансні справи, які пов’язані з Президентом, не будуть розслідуватися і прикладів багато, починаючи з Гонгадзе.
Що треба змінити? Перше – Генерального прокурора повинна призначати група людей, щоб не було конкретної людини, від якої залежить призначення Генпрокурора. Наприклад, такою групою могла би бути Верховна Рада. Але там панує пропрезидентська Коаліція, з якою Президент може домовитись. Потрібна група, на яку Президент не впливає і не зможе домовлятися - це парламентська неорганізована меншість. При цьому дуже важливо, щоб вона не була організована, у якусь опозиційну коаліцію, а то знову почнуться договорняки. Ці депутати повинні бути самі за себе. А тепер уявіть, що ці люди голосують за Генпрокурора, Коаліція участі в цьому голосуванні не приймає, на указі про призначення Генпрокурора ставлять свої підписи всі хто проголосував «за». Все! Немає людини, котрій особисто завдячує Генпрокурор. Генпрокурор - вільна, професійна людина. Механізм починає працювати і особливо на органи влади.
Наступні дві статті Конституції демонструють механізм, який прив’язує депутатів до Президента і його фракції.

independence3 min

Такий союз між Президентом і Верховною Радою непродуктивний. По-перше, вони заважають працювати один одному. Президент не може запропонувати дієздатний Кабмін, який йому подобається. Він вимушений торгувати міністерськими місцями і торгуватися з партіями, тому наш Кабмін такий політизований. З іншого боку президентська фракція формує коаліцію у Верховній Раді, щоб потім приймати необхідні для себе закони. Тому у нас система керування державою більше нагадує східний базар, де торгують привілеями, ніж потужний державний механізм.
Якщо ми всі мріємо про технократичний Кабінет міністрів, то треба дати Президенту повноваження самому набирати Кабмін за своїм бажанням, призначати і звільняти міністрів, без участі Верховної Ради, але треба ввести високу відповідальність, як для самого Президента, так і для всіх високопосадовців – імпічмент. Ініціація імпічменту Президента, за поданням не менше 75 депутатів Верховної Ради, потім комісія ВР і рішення суду. Все! Ми отримуємо виконавчу владу, вільну від законодавчої, але з високою відповідальністю за свою роботу і роботу Кабміну.

А що зараз парцює, працює Президент, протягує необхідні закони через Верховну Раду, а ж раптом якийсь розумник, як почне кричати: «Не конституційно! Не конституційно!» То нічого, хай собі кричить, все передбачено і затверджено в Конституції – контролюємий Президентом Конституційний Суд, який підтвердить любі його забаганки:

independence4 min

Порахуємо, що ми маємо: 6 осіб від Президента, 6 осіб від Верховної Ради, 6 осіб від з’їзду суддів.
Хто такі кандидати від ВР – це кандидати від Коаліції, від більшості, яка заправляє у Верховній Раді. А у Коаліцію входить партія Президента і інші партії, які можуть торгуватися з Президентом. Тому Президенту необхідно виторгувати всього 4 додаткових особи у Конституційний суд, щоб всі необхідні рішення були конституційними. Тому основна боротьба за Конституційний суд розгортається у парламенті. Як тільки, Президенту це вдалося, все – Конституційний суд під впливом Президента, а тому автоматично Голова КС - людина Президента і любі рішення будуть на користь Президента.
А тепер уявіть, коли суддів обирає народ, який і є джерелом влади? Це зовсім не означає, що в судді будуть попадати не професіонали, це означає, що остаточне рішення приймає не одна людина, а група людей. Суддів будуть оцінювати люди і суддя вже не буде вирішувати діла на користь влади, а буде піклуватися за свій імідж, приймати справедливі рішення. Те чого прагнуть українці – НЕЗАЛЕЖНІ суди.

В нашій Конституції ще є запобіжники для диктатора. Як не крути, а у Верховній Раді багато людей, багато емоцій і можуть прийматися закони не приємні для Президента. То тут теж все передбачено:

independence5 min

Тут навіть коментувати нічого. Можна затримати процедуру, хто ж його покарає? Будете протестувати взагалі вето накладу.

Проаналізуємо чи можна усунути Президента за Конституцією України:

independence6 min

Тепер рахуємо. Коаліція – пропрезидентська, бо він з ними формував Кабмін, кожній партії виділив по «ділянці», де вони можуть пахати на свої інтереси, а це 226 осіб. Ну добре, він зі всіма пересварився. Але ж Президент приходить зі своєю партією і якщо вона набирає 113 осіб, то Президенту імпічмент не загрожує, може правити спокійно, такий Парламент не набере три чверті голосів для усунення Президента з посади. Отак ми отримали диктатора і втратили свою незалежність.
Додам ще трохи про корупцію, яка починається з розподілу бюджету, то це просто сльози. Президенту підпорядковані органи, які збирають податки, мито, і контроль над кордоном, органи, які витрачають бюджет, вони ж самі контролюють, куди витратили. І все це описано в Конституції України. А Рахункову палату за неймовірним збігом обставин очолює колишній член президентської партії. Чому неймовірним? Голову Рахункової палати подає Голова Верховної Ради. Голова Верховної Ради пропрезидентський, більшість, яка таємно голосує, теж пропрезидентська. Начебто така складна і таємна процедура, а результат прогнозуємий. Співпадіння? Не думаю.
Ось така у нас найкраща Конституція у світі. І проблема не в тому, що в Конституції були допущені помилки. Не помиляється той, хто нічого не робить. Проблема в тому, що Конституція України не затверджена народом, як єдиним джерелом влади.
На цьому ресурсі я відкриваю полеміку, щодо нового тексту Конституції. Неможна стояти осторонь. Треба діяти. Треба знати чого ми хочемо і якою повинна бути нова Конституція? Чи знову нам її хтось напише, а ми потім знову будемо бідкатися?
Скоро вибори. Нам будуть пропонувати нову Конституцію. Це привід ще раз нас обдурити. Тому що ми віримо словам, ми не читаємо документи. Я ПРОШУ ВАС, більше ніколи не вірити політикам, а особливо, що стосується Конституції. Треба вилучити пункти, де Конституцію можуть змінювати політики. Зміна Конституції – це прерогатива народу!
Чекаю ваших пропозицій.
БОРІТЕСЯ І ПОБОРЕМО!

 

 

 

 

Обговорити Тему на Форумі

Прочитано 551 разів

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 12
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 1
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1

Україна 70.9%Україна
Сполучені Штати 19.7%Сполучені Штати
Росія 4.3%Росія
Ірландія 3%Ірландія
Німеччина 0.6%Німеччина
Ізраіль 0.6%Ізраіль
Франція 0.6%Франція

Вчора: 2
Цього тижня: 2
Минулого тижня: 27
Цього місяця: 163
Минулого місяця: 13
Всього: 213478

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By ONK

Пошук