Реформи

Середа, 22 січня 2020 19:37

Народ є влада. Як це працює.

Автор
  • Шановні відвідувачі, поширьте цю статтю в соціальних мережах. Ми публікуємо дуже цікаві і корисні матеріали, які будуть доречними не лише Вам. Поширюйте! Тисніть!

  • Прокоментуй першим!

Спостерігаючи за останніми подіями в Україні, ми виробили свою методику і своє бачення вирішення Системних проблем. Саме про це ми докладно розповімо Вам, Як і Що треба робити на наш погляд. 

Ми пропонуємо

СИСТЕМУ ДІЙСНО НЕЗАЛЕЖНИХ ГІЛОК ВЛАДИ.


Таку систему НЕ впровадить жодний склад Верховної Ради, жодний Президент України, бо це потрібно тільки народу України.

Для розробки нової системи ми перед собою поставили таке технічне завдання:

1. Народ є влада.

2. Розділяй і володарюй - це 5 незалежних гілок влади (законодавча, виконавча, судова, виборча і ЗМІ).

3. Олігархи – влада = бізнесмени.

4. Розподіл державного бюджету знизу-вгору.

5. Контроль за виконанням законів державними службовцями.

6. Відповідальність представників влади перед народом.

7. Останнє слово завжди за народом.

 
[alert type="success" style="width:90%"]

Увага!

Якщо Ви вже дочитали до цього місця, то мабуть ця тема Вас цікавить і Ми Вас наполегливо запрошуємо висловитися з приводу Теми цієї статті, або в кінці статті у Коментарі, або відправте листа на нашу поштову скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. будемо вам дуже вдячні.[/alert]
 

НЕЗАЛЕЖНА ЗАКОНОДАВЧА ГІЛКА ВЛАДИ

Чи замислювались ви: скільки кожна область має своїх представників у парламенті?

NV VRПриводимо данні на 2012 рік.

Нерівність кількості представників областей у парламенті привела до того, що Україну роздирають на частини. Більш масові делегації домінують над меншими - дивіться карту.

 

Рівні серед рівних.

Верховна Рада – це представницький законодавчий орган і кожна область повинна мати однакову кількість представників.
За Конституцією ми маємо 450 депутатів. Якщо їх поділити на 25 областей, то від кожної області отримуємо по 18 осіб. Це багато.
На референдумі 2000 року пропонувалось 300 депутатів, це по 12 осіб від кожної області. Така кількість вже більш менш прийнятна. До того ж у обласній делегації повинна бути непарна кількість голосів для прийняття рішення, тому по 11 осіб від кожної області, а це 275 депутатів у Верховній Раді.

Пропонуємо: кількість депутатів зменшити до 275 осіб.

 

Якість складу.

Пропонуємо делегацію з 11 депутатів від однієї області поділити так: 8 депутатів-професіоналів і 3 депутати від партій.

Таке співвідношення значно зменшує вплив олігархів на законодавчий орган України.

Що таке партія? Це політичне підприємство з філіями в областях. Як правило має жорстку вертикаль, утримується НЕ на членські внески партійців, а на гроші олігархів.

Олігархи - не меценати, вони - інвестори. Вони прагнуть отримати прибуток. Чим більше представників від їх партії зайде у парламент, тим кращі для себе закони вони пропхають, щоб урвати якомога більше від державного бюджету. Мова про державу і народ НЕ йде. Нічого особистого, просто бізнес.

З 2019 року почав діяти закон, який узаконює диктатуру партій. Народ черговий раз поступився своїми правами перед олігархами.

Тепер партійні боси вирішуватимуть: кому займатися політикою, а кому - ні. Партійні структури з авторитарною системою в середині не можуть побудувати демократичну країну. Вони не знають, як це зробити. Вони не мають демократичного досвіду.

Треба повернути мажоритарну систему, зменшити вплив партій (олігархів) і збільшити вплив професіоналів. Але де взяти професіоналів? Треба включити соціальний ліфт.

Депутатом ВР може стати особа з досвідом роботи у місцевій раді.

В кожній області приблизно 10 районів, в кожному районі по 10 округів. Громада бачить, як депутат працює в своєму окрузі (а за нашою системою так і буде), вони рішають - просувати його в парламент чи ні, адекватна він людина чи ні, може вирішувати державні питання чи ні. Іншими словами: буде 100 кандидатів на 8 місць у ВР і це будуть реальні професіонали, кожен зі своїм портфоліо.

 

Відповідальність.

Оцінювання роботи виборцями.

Під час голосування за наступного депутата, виборці ставлять оцінку попередньому, а також роботі партії в цілому. Виставлена оцінка буде впливати на політичний рейтинг та на пільги, в тому числі на розмір пенсії в майбутньому для конкретного депутата.

Позачергове відкликання депутата.

За вимогою виборців округу за підписом 100 осіб ЦВК може відкликати депутата місцевого рівня, за підписом 1000 осіб депутата Верховної Ради.

 

Законотворчість.

В Україні наймогутніші юристи зібрані в міністерстві юстиції і чомусь підпорядковуються виконавчій владі. Це не природньо.

Міністерство юстиції треба передати профільній гілці владі - законодавчій.

Тоді завданням міністерства юстиції буде готувати закони, слідкувати протягом року (три, сім) за впливом на суспільство вже прийнятих законів, пропонувати необхідні корегування для удосконалення їх. Якщо депутати ВР не погоджуються впроваджувати правки у закон, то міністр юстиції має право винести це питання на всеукраїнський референдум, щоб остаточне рішення прийняв народ. Тому міністру юстиції потрібно забезпечити незалежність від депутатів.

Міністра юстиції повинна пропонувати і затверджувати не одна особа, а з’їзд юристів України, професіонали від громади.

 

Контроль за виконанням законів держслужбовцями.

Прокуратура повинна стежити за виконанням законів державними службовцями, тому її треба підпорядкувати міністерству юстиції, яке першочергово зацікавлене у тому, щоб закони працювали та виконувалися насамперед державними підрозділами. А щоб прокуратурі забезпечити незалежність від влади - генерального прокурора повинні вибирати опозиційні депутати Верховної Ради.

 

Контроль за виконанням законів громадянами.

Ввести новий інститут державних обвинувачувачей – аторнеїв.

Це виборча посада, незалежна від законодавчої і виконавчої влади. Вона залежить від єдиного джерела влади – народу України. Та НЕ має вертикальної структури. Обвинувачувачів має кожна область, райони. Така система вже працює в США.

 

Контрольні функції.

Ліпшим контролером влади є опозиційні депутати, тому вони повинні вибирати не тільки генерального прокурора, а і голову Рахункової палати, голову Антимонопольного комітету, міністра екології.

Міністерство екології взагалі необхідно передати під юрисдикцію Верховної Ради. Це більш контролююча організація і неприродньо, якщо вона підпорядковується виконавчій владі, яка НЕзацікавлена у збереженні природи.

Структура нижчого рівня законодавчої гілки влади.

NV21Це місцеві ради.

Депутат округу – керує округом.

10 депутатів з округів складають району раду.

10 районних рад складають обласну раду.

Таким чином, один депутат є одночасно депутатом районної та обласної ради. А громадяни в одній особі матимуть доступ до районної та обласної рад одночасно. Відмінність тільки в колі питань, якими опікуються ради.

 

НЕЗАЛЕЖНА ВИКОНАВЧА ГІЛКА ВЛАДИ

Президент САМ призначає Кабмін, але і разом з Кабміном йде у відставку. З Верховною Радою погоджуються тільки посади міністра оборони, міністра внутрішньої безпеки і міністра іноземних справ.

Міністр внутрішньої безпеки очолює штаб внутрішніх сил України, куди входять керівники областей. Керівників областей призначають обласні ради. При слабкому Президенті міністр МВС стає достатньо впливовою людиною в країні, існує вірогідність перетворення країні в поліцейську державу.

Мери – це виборча посада виконавчої влади. Вони НЕ можуть очолювати місцеві ради. Мери очолюють виконавчі комітети або, як їх зараз називають, Державні адміністрації. Так було, коли діяло Магдебурзьке право. Щоб зруйнувати президентську диктатуру, посада голови Державної адміністрації повинна бути виборчою посадою і обиратися з числа мерів області.

Контролюючі функції виконавчої влади, а саме від Державних адміністрацій, необхідно передати законодавчій владі, опозиції в раді.

 

Розділ обов’язків між структурами, щодо податків і державного бюджету:

одні - збирають і накопичують кошти (митниця, НБУ - підпорядковуються Верховній Раді, податкова служба – районним радам),
другі - розподіляють (депутати Верховної Ради, районної та обласної рад),
треті – витрачають (виконавчі комітети на місцях),
четверті - контролюють (опозиційні депутати в радах).

 

Принцип розподілу грошей.

NV3Не згори-вниз, а навпаки. При цьому розуміти, що розміром податків можна збільшувати розвиток чогось, а можна навпаки - стримувати.

Хто краще знає, що треба розвивати, а що стримувати в конкретній місцевості? Звичайно МІСЦЕВА ВЛАДА.

Центральна влада НЕ може дійти до всяких дрібниць на містах… і не треба.

Фіскальну службу необхідно підпорядкувати районним радам, щоб вони збирали кошти і виділяли відсоток на утримання області і держави.

Потрібно чітко розписати: за що відповідає держава, за що області, за що райони.

Обласні ради погоджують відсоток на утримання держави на засіданні Верховної Ради, яка складається з однакової кількості представників областей. Розмір відсотку однаковий для всіх областей.

Районі ради вирішують: який відсоток виділяти на утримання області. Він для всіх районів однаковий, але по областям може відрізнятися, це сугубо місцеве рішення.

Районі ради також вирішують рівень податків, можуть його самостійно міняти, щоб стимулювати розвиток якогось виробництва чи навпаки - стримувати.

По округам в районі залишок від зібраних податків ділиться на рівні частини.

Контроль за цільовим використанням коштів покладається на опозицію в місцевій раді.

NV4Витрачає кошти виконавча влада в особі виконавчого комітету (або державної адміністрації).

Таким чином, немає загального бюджету, який можна дерибанити у ВР. Громадяни сплачують податки, а ті хто витрачають їх, знаходяться в безпосередній близькості до громади, і можна спитати: куди пішли податки?

Необхідно ввести практику, щоб окремий громадянин мав можливість самостійно направляти свою частину податків на будь-яку державну програму. Таким чином, люди зможуть голосувати своїми коштами за окремі програми. Це дасть громадянам відчуття причетності до розвитку держави в цілому або своєї місцевості.

Якщо провести такі зміни, то добробут країни вже залежить не від рішення однієї особи (Президента), а від участі всіх громадян.

P.S.:
Не можна всі кошти скидати на загальний державний рахунок. Треба щоб був розподіл за надходженнями, щоб гроші залишалися в галузі, щоб бачити, хто лідер, а хто аутсайдер.

Це дасть можливість робити корегуючи дії.

НЕЗАЛЕЖНА СУДОВА ГІЛКА ВЛАДИ

- повинна бути незалежною,
- професійної (вузька спеціалізація за напрямками),
- всередині неї повинен працювати соціальний ліфт.


NV5Тому:
1. Постійний відбір суддів з професійним стажем до 15 років, щоб народ України міг вибрати гідних.

2. Судді з досвідом роботи більше 15 років переходять на вищий рівень, де діляться за спеціальностями, вже без виборів. Їх оцінює і розподіляє по спеціалізованим судам Вища кваліфікаційна комісія суддів (ВККС).

3. Кандидатів у судді для виборів на першому рівні подають:
ВККС - 30%, юридичні вищі навчальні засоби - 40%,
самовисуванці - 30%.

4. Суддів до Верховного суду вибирають:
50% - з'їзд суддів, 50% - народ.
Голову ВС вибирає таємним голосуванням колегія Верховного суду.

5. Суддів в Конституційного суду вибирають:
30% - з'їзд суддів, 30% - з'їзд юристів, 40% - народ.
Голову ВС вибирає таємним голосуванням колегія Конституційного суду.

 

НЕЗАЛЕЖНА ВИБОРЧА ГІЛКА ВЛАДИ

Це дуже важлива гілка, яка повинна бути незалежною системою від будь-якої гілки влади.

Юрисдикція:

вибори за Конституцією, позачергові вибори за вимогою громадян, референдуми, аналіз суспільства, соцопитування, перепис населення.

Ініціатори виборів:

- ЦВК згідно вимогам Конституції.
NV6- громадяни України (Президент НЕ може розпускати парламент). Розмір ініціативної групи: для місцевих виборів в округах не менше 10 осіб, для всеукраїнських - 10 тисяч.

Ініціатори референдумів:

міністр юстиції, міністр екології, громадяни України або громадські організації.

Склад комісій:

Місцеві комісії вибирають місцеві жителі.

Збори членів місцевих комісій області вибирають двох представників в ЦВК від області.

Голову ЦВК вибирає опозиція Верховної Ради.

 

ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА

На всіх кандидатів відкривається рахунок в Нацбанку і сторінка на сайті ЦВК. Кандидати повинні опублікувати:

1. Автобіографію,
2. Довідку про здоров'я і відсутності залежностей,
3. Програму-зобов'язання,
4. Ступень відповідальності за невиконання пунктів програми (кожного окремо),
5. На яку зарплату розраховує.

Громада голосує внеском по 10 грн на рахунок кандидата.

Три кандидати, які зібрали найбільшу суму, приймають участь у президентських виборах. Всі зібрані кошти від інших кандидатів йдуть на виборчу компанію.

Переможцю дається рік показати виконання своєї програми. Якщо не справляється (голосує громада), без виборів на посаду заступає другий кандидат, в гіршому випадку ще через рік - третій, але третій вже керує до кінця каденції цього президентського строку.

Такі зміни НЕ потрібні владі.

Такі зміни НЕ потрібні можновладцям.

Такі зміни НЕ потрібні олігархічним кланам.

 

Цього може прагнути тільки


НАРОД України, якщо він дійсно вважає себе владою!

 

Якщо вам сподобалася розроблена  нами система, і ви готові активно чи пасивно підтримати її, пишіть нам на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Прочитано 565 разів

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 13
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 1
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1

Україна 70%Україна
Сполучені Штати 21%Сполучені Штати
Росія 3.6%Росія
Ірландія 2.6%Ірландія
Німеччина 0.5%Німеччина
Ізраіль 0.5%Ізраіль
Франція 0.5%Франція
Іспанія 0.5%Іспанія
Словаччина 0.5%Словаччина

Сьогодні: 18
Вчора: 11
Цього тижня: 31
Минулого тижня: 38
Цього місяця: 192
Минулого місяця: 13
Всього: 213507

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By ONK

Пошук