Реформи

Вівторок, 07 квітня 2020 08:22

Мудрість натовпу.

Автор
  • Шановні відвідувачі, поширьте цю статтю в соціальних мережах. Ми публікуємо дуже цікаві і корисні матеріали, які будуть доречними не лише Вам. Поширюйте! Тисніть!

  • Прокоментуй першим!

Ми не будемо розглядати, що в Україні не так зроблено. Ми покажемо, коли натовп стає мудрим і система демократії почнає працювати.

Умови, при яких натовп стає мудрим:

 1. Різноманіття думок, кожен повинен володіти власною думкою.

2. Незалежність учасників, тобто думка учасників не залежить від суджень оточуючих.

3. Децентралізація - люди мають можливість грунтуватися на локальних відомостях.

4. Агрегація - це механізм, який дозволяє об'єднати особисту думку в колективне.

 Джеймс Шуров'єскі фінансовий аналітик

New York Times та Wall Street Journal.

Агрегація.

Приклад механізму агрегації в економіці - це поєднання ціни та якості товару. Покупець віддає перевагу одному товару перед іншим і постійно голосуючи грошима за кращий на його думку товар та найдешевший. І саме головне, що покупець це робить постійно, не напружуючись.

Який повинен бути механізм для агрегації думки громадян, щоб вони брали участь в економічному житті країни?
Є такий механізм і він давно вже застосовується в країнах з розвиненою економікою.
Він починає працювати, коли громадянин перераховує податки на утримання держави, при цьому сума ділиться на дві частини: базову і суб'єктивну.

Базова частина перераховується до держбюджету і її витрачають згідно з прийнятим законом про поточний державний бюджет.

Суб'єктивна частина перераховується громадянином на державні програми, які він хоче підтримати. Чиновники б'ються за кожного такого платника податків, щоб саме на їхню програму були перераховані кошти. Вони навіть самі демонструють прозорості і відкритості щодо витрат аби отримати фінансування.

Такий взаємозв'язок між громадянином і чиновником, піднімає громадянина на інший рівень. Він не просто платить податки, а його повинні умовити оплатити конкретний проект або програму. Фраза "платник податків" починає звучати гордо.

Так агрегація працює на нижньому рівні (районому та областому рівнях). А як вирішується це питання на рівні держави?

На рівні держави потрібно змінити принцип управління Кабінету міністрів.

Міністерства мають бути не величезною бюрократичною машиною,

а мати СУЧАСНУ ДИНАМІЧНУ СТРУКТУРУ, яка акумулює інформацію про проблеми суспільства, та збирає фахівців, які здатні їх вирішити, причому для кожного проекту своя команда.

Як це здійснити на практиці? При Кабінеті міністрів створюється АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР, який акумулює всю інформацію по запитами суспільства та пропозиціям від компаній і фахівців. Система щось на зразок збору петицій, тільки не потрібно набирати кількості голосів. Сюди стікається вся інформація, яку аналітичний центр сортує і направляє відповідному міністерству.
Міністерство в свою чергу - це координатор, який з одного боку формулює технічне завдання, яке виставляє на тендер, а з іншого направляє запит на формування команди фахівців з Бази Фахівців для оцінки пропозицій від приватних компаній.


БАЗА ФАХІВЦІВ - це теж нововведення. Всі люди, які отримали диплом, звання, додаткові навички автоматично реєструється в цій базі. Тут також робляться відмітки про проекти, в яких вони брали участь. Наскільки проект був ефективний і все це впливає на рейтинг фахівця. За роботу над проектом фахівець отримує грошову винагороду - гонорар.

Команда ФАХІВЦІВ відповідають першим трьом пунктам наших вимог "мудрого натовпу". Єдиний мінус, що це не натовп, це невелика група. Але з іншого боку - це набагато більше, ніж один, як це прийнято при прийнятті рішення зараз в Україні.

Міністр виступає тільки в ролі організатора і координатора. Всі роботи віддаються на аутсорсинг.

 

Децентралізація.

В Україні немає реальної децентралізації. В Україні немає рівних між собою областей.
Всередині України є старший брат, молодший брат. І нерівність починається з формування Верховної Ради.

Скажіть яке рішення буде прийнято, якщо 21 особа проголосує "за", а 3 - проголосують "проти"? Звичайно рішення буде прийнято.

А якщо я вам скажу, що 21 особа - це депутати від Донецької області (до війни), а 3 особи - це депутати від Чернівецької області і голосують вони про прийняття бюджету, куди витратити гроші ... І тут я сподіваюся ВИ розумієте, що рішення неправомірне. У наявності дискримінація через те, що від одного регіону більше депутатів, а від іншого менше. ВИ скажете, що щільність населення в одному регіоні більше, а в іншому менше. А яке відношення кількість населення повинна мати у представницькому законодавчому органі країни? Ніякого.

Тому в першу чергу при децентралізації ми повинні забезпечити рівноправність областей, як суб'єктів держави. Як наслідок рівна кількість депутатів від кожної області.
Тоді проблеми маленьких областей будуть почуті.

Зараз кожен новий Президент вступаючи на посаду призначає нових глав ОДА цементуючі виконавчу вертикаль. Для реальної децентралізації необхідно, щоб глав ОДА вибирав НАРОД з числа мерів міст в цій області. Зараз активно пропагують об'єднані територіальні громади (ОТГ), то це повернення до феодалізму і до децентралізації не мають жодного відношення. Це черговий обман олігархів. Це потрібно розуміти. Поки Президент, а не народ, призначає глав ОДА, ні децентралізації, ні демократії в Україні не буде.

Тому вимога про локальні незалежні відомості в Україні не працює, всюди пильнує всюдисуще президентське око.

Для реальної децентралізації треба прибрати вплив Президента на інші гілки влади, крім виконавчої, а виконавчу вертикаль віддати під контроль НАРОДУ. Тоді Україна матиме реальну децентралізацію і стане реально демократичною країною.

Незалежність учасників, тобто думка учасників не залежить від суджень оточуючих.
Всю цю фразу перекреслюють інші фрази дуже популярні в Україні: "А що скажуть люди?" "Люди кажуть, що так треба робити." "Всі голосують за нього і я буду. ВІН прохідній."
Загалом такий менталітет українців. Цю ситуацію може змінити тільки час, мова йде про сторіччя, але все одно починати колись треба.

Різноманіття думок, кожен повинен володіти власною думкою.

З цим проблем немає. Тут у кожного свій варіант. Головне зацікавити. Інтерес посилиться ще більше, коли людина буде бачити, що вона на щось впливає, дивись розділ "Механізм агрегації".

Виходячи з вищесказаного ВИ можете самі оцінити який рівень мудрості українців ми маємо. Але це не тавро, над цим можна працювати.

Змінись сам і зміни світ навколо себе!

Все буде добре!

 

Прочитано 243 разів

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 12
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 1
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1

Україна 70.8%Україна
Сполучені Штати 19.8%Сполучені Штати
Росія 4.3%Росія
Ірландія 3.1%Ірландія
Німеччина 0.6%Німеччина
Ізраіль 0.6%Ізраіль
Франція 0.6%Франція

Вчора: 4
Цього тижня: 27
Минулого тижня: 99
Цього місяця: 161
Минулого місяця: 13
Всього: 213476

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By ONK

Пошук