ЗАКОНОДАВЧА

ЗАКОНОДАВЧА СТРУКТУРА - РАДИ

ВЕРХОВНА

склад: одна частина - з числа екс окружних депутатів, які мають досвід роботи. Інша - від партій. Функції: фахова підготовка законів, контроль за їх вико-нанням чиновниками, досліджен-ня за їхнім впливом на суспільство.

ОБЛАСНА/вел. МІСТ

склад: всі депутати Округів області. Такий склад ради дає виборцям доступ до всіх рівнів законодавчої влади одночасно. Обласна рада визначає відсоток зі збору податків, який виділяють райони на утримання своєї області. 

РАЙОННА

в районну раду входять всі депутати Округів району. Районна рада опікується справами району та приймає рішення про податкові ставки в районі. Ставки  податків у кожному районі можуть відрізнятися і по країні загалом.

ОКРУГ

найменша одиниця законодавчої влади, де керує депутат, який отримав посаду на місцевих виборах. Група окружних депу-татів складають міську/районну раду відповідно до розташування. Окружний депутат розпоряд-жається грошами Округу.

ЙДЕТЬСЯ ПРО 

01. РІВНІСТЬ.

Законодавчий орган - це представницький орган. В ньому повинні бути представленні всі області рівною кількістю. Кожна область повинна мати однаковий вплив на законотворчий процес. Рівні серед рівних. Це є запорука єдності в державі. В цьому наша сила.

Розбрат і чвари за будь-якого питання грають на користь нашому заклятому ворогу. Пам’ятайте про це!

КОЛИ МИ ЄДИНІ, МИ - НЕЗДОЛАННІ!

02. ЯКІСТЬ

депутатського корпусу. Одну частину обласної делегації у Верховній Раді будуть вибирати з числа місцевих депутатів, які мали позитивний досвід на першому рівні законодавчої влади і проявили себе найкраще серед 100 претендентів. Це депутати-фахівці.

Інша частина (менша за 30%), це депутати, яких обрали з числа кандидатів від політичних партій, щоб додати трохи креативу у державні справи.

03. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

перед своїми виборцями. Спрощена процедура відкликання депутата з посади. Щорічна оцінка виборцями його діяльності шляхом таємного голосування.

Ніщо так не розбещує людину, як наявність двох факторів - влада та безвідповідальність. Тому відчуття негайного покарання, буде сприятливо діяти на їхню державну діяльність.

04. ФУНКЦІЇ:

- законотворчість;

- контроль за виконанням законів;

- контроль за впливом законів на суспільство;

- інші контрольні функції;

- накопичення державних грошей;

- встановлення податкових ставок;

- затвердження бюджету певного рівня.

05. ДОПОМІЖНІ ПІДРОЗДІЛИ,

які підпорядковані законодавчій гілці влади для здійснення покладених на неї функцій:

- Міністерство юстиції - розробка законів та дослідження їх впливу на суспільство;

- Прокуратура у складі Міністерства юстиції - контроль за виконанням чиновниками і державними службовцями законів країни;

- Національний банк - контроль за державними грошима;

- Митна служба - збір мита на державні рахунки;

- Податкова служба, яка підпорядкована районним радам - збір податків на утримання держави та державних програм у загальному сенсі;

- Рахункова палата - контроль за витраченими державними коштами;

- Антимонопольний комітет - захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель;

- Міністерство екології - захист довкілля.

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By DIGIONK

Пошук