Статті

Якщо б у риби було б хутро,

Якщо б у риби було б хутро,

то вона мала би воші… (цитата з анекдоту).

 

Я хочу привітати киян та інших громадян України за зроблений вибір на місцевих виборах. Якщо подивитися на місцеві вибори згори, то ми спостерігаємо:

  1. Народ проекспериментував на президентських виборах і зараз хоче трохи відпочити, втомився від своїх «новаторських» рішень, хоче прогнозованості.
  2. Весь середній та малій бізнес залежить від рішень місцевих органів влади і змінювати якісь правила зараз, під час карантину – це самогубство.

Тому результат виглядає так, що перемогли клани у своїх вотчинах. Добре це чи погано?

Коли економіка летить до низу і може розбитися, то добре, що не поміняли, принаймні зберегли мінімальний рівень над поверхнею.

Чи чекаємо позитивних змін? Так! Вони будуть, умовно кажучи, трохи наберемо «жирку».

Але суттєвих позитивних змін не буде і не тому, що вибрали тих самих, а тому що продовжує працювати та ж сама система. Попередній досвід демонструє, що або зміна осіб нічого не дає, або отримуємо ще гірший результат, ніж попередній. І тому прогнозованість результату у сучасних реаліях має дуже велику цінність, за яку особисто я ДЯКУЮ виборцям!

Політик і господарник – несумісні речі.
Наприклад, я не розумію, як можуть бути пов’язані політика і господарство? Як може бути політик, фаховою основою якого є ораторська майстерність, гарним господарником? Мер-господарник і політик-оратор – це несумісні речі. Не дивно, що кандидати на посаду брешуть, як вода ллється. Ми їх обираємо, а потім з’ясовуємо, що вони не можуть дати ладу у господарстві міста, області, держави. Або навпаки, два слова пов’язати не може, але ж працює і не погано.

Мер – фахівець з досвідом роботи і практичним портфоліо.
У новій системі керування країною, якої поки що немає на мапі, ми пропонуємо наступне:
Мера міста треба вибирати з числа депутатів, які відпрацювали у себе в окрузі неменше двох каденцій. По-перше, виборці впевнилися на що він здатний, бачили його справи, як він вирішує питання. Мало того, таких кандидатів на посаду мера з’являється щоразу не менше 10 осіб на місце, а у Києві - 120 осіб на місце. І це не політичні балаболи, а люди с досвідом роботи і зі своїм практичним портфоліо.

Робота депутата місцевого рівня.
Треба сказати у нашій новій країні депутат місцевого рівня має інші службові обов’язки.

Перш, ніж розказати про нове, треба зрозуміти хто є депутат місцевого рівня зараз. Це людина, яка не отримує заробітної плати. Вона або десь працює за фахом і немає часу повноцінно займатися вашими проблемами, або бізнесмен, який занадто зацікавлений у рішеннях місцевої ради.

Уявіть себе депутатом місцевої ради.

Варіант 1. Ви відпрацювали на роботі, а потім біжите на якісь збори місцевої ради. Власник компанії, в якій ви працюєте, повинен відпустити Вас на засідання ради під час роботи (якого біса? чому від повинен оплачувати Вашу відсутність на роботі?) Або він погодився відпускати, але хоче мати з цього зиск, щоб Вашу відсутність можна було якось для себе компенсувати.

Варіант 2. Ви самі є власник компанії і готові виділяти час на роботу у раді аби отримати державний контракт для свого бізнесу.

Варіант 3. Вас найняв олігарх через свою політичну партію, щоб Ви лобіювали його інтереси у місцевій раді.

Варіант 4. Ви ніде не працюєте, можете присвячувати депутатській діяльності весь час, але вам нічим годувати свою родину протягом 5 років. І хочете Ви чи не хочете, а Ви починаєте вигідно для себе торгувати своїм голосом у місцевій раді.

Якщо у Вас є свої варіанти, висилайте, я допишу.

Мені цікаво:

1. Який варіант депутата Вам сподобався найбільше і чи готові Ви за такого кандидата проголосувати?
2. Опишіть стартові данні про свого депутата, за кого Ви віддали голос на цих виборах.

Якщо ви проаналізуєте перелік кандидатів від будь-якої політичної парії, то він приблизно буде складатися саме з таких кандидатів. Треба мінати систему і своє ставлення до неї.

Нова система повинна дати відповідь на такі чотири запитання:
1. Хто є депутат?
2. Як його діяльність зробити незалежною?
3. Де знайти кошти на його заробітну плату?
4. Які його службові обов’язки?

Депутат.
Погодьтеся, проголосувати навмання на рівні округу, куди буде безболісно для країни, ніж проголосувати за випадкову людину на посаду Президента.
Навіть якщо всі виборці проголосують навмання на рівні округу, повіривши красномовству кандидата, то через 5-10 років ви будете мати результат, бачити його роботу і коли цей кандидат захоче балотуватися у мери, ви вже точно будете знати хто він і що, і приймете правильне рішення: варто йому балотуватися у мери чи ні. І таких кандидатів на посаду мера буде неменше 10 осіб. Із 10 точно можна буде вибрати найкращого, до того ж кожен буде демонструвати своє портфоліо, а щоб впевнитися у його правдивість треба просто під’їхати у його округ і побачити власними очима його діяльність.

Незалежність діяльності депутата.
Перший крок, вивести діяльність депутата місцевої ради на фаховий рівень і надати його діяльності статус основної роботи зі всіма наслідками, щоб депутат отримував офіційну заробітну плату, щоб він свій робочий день присвячував нашим потребам, а не займався ними від нагоди до нагоди або у рекламних цілях, або заради користі.
Другий крок, депутату місцевої ради треба виділяти частину міського бюджету, який депутат міг би використати під свою відповідальність. Ми повинні бачити, як він буде розпоряджатися нашими податками. Хай він вкраде маленьку частку бюджету округу і це розкриється зараз, ніж йому вручити бюджет Києва або країни і щоб він зробив теж саме, але в інших масштабах.

Контроль над діяльністю.
Ми звичайно щедрі, але, щоб розкрадали бюджет навіть на рівні округу, ми не дозволимо. Тому і тут є контроль за депутатом. Ще за часів Радянського Союзу пропагується система народного контролю. Це не працює. Людина-контролер-волонтер або зайнята, або фаху не вистачає, або бажання, тому не працює такий народний контроль і носить випадковий характер, використовується політичними ділками, як тиск, який не завжди виправданий і носить більше рекламний характер, ніж по суті справи.

Реально контролювати діяльність депутата будуть тільки ті, хто саме за цю роботу отримує заробітну плату і витрачає робочий час.
Розглянемо ситуацію. Депутат міської ради отримав гроші на потреби свого округу.

1. Треба чітко розписати діяльність, на які статті він їх може використати. Якщо щось виникло важливе, але не входить до переліку витрат, він може звернутися до своїх виборців за отриманням дозволу.

2. У депутата повинен бути публічний інтернет ресурс, де зареєстровані всі виборці його округу і куди вони подають свої пропозиції і зауваження. За ці пропозиції не треба голосувати і набирати голосів, бо кожна пропозиція важлива. Завдання депутата на свій розсуд виконати їх, бо потім виборці округу по цим справам будуть оцінювати роботу свого депутату і голосувати чи продовжити йому мандат на наступний термін чи ні, чи голосувати за нього на посаду у мери чи ні?
Чим більше і якісніше він виконає пропозицій від своїх виборців, тим краще у нього буде рейтинг і тим більше шансів піднятися на гору по службовій драбині. Саме головне, що просувати його будуть ті, хто знає про його справи не з рекламних буклетів, а по його діяльності.

Всі досягнення місцевого депутата фіксуються тут же на публічному ресурсі. Об’єднана інформація висвітлюється на ресурсі міської ради, щоб мешканці інших округів міста бачили роботу всіх депутатів у порівнянні.

Витрати депутата будуть групуватися за змістом:

- На благодійність;
- На сприяння робочих місць в окрузі;
- На проекти округу;
- Виділення коштів на спільні проекти на районному рівні;
- Виділення коштів на спільні проекти на обласному рівні (Київ і ще 9 великих міст України прирівнюються по статусу до області).

Виборці дивляться куди депутат витратив кошти з їхніх податків і роблять висновки. Ні міська рада, ні мер, а конкретний депутат звітує про свою діяльність перед своїми виборцям. Це є чітка відповідальність депутата перед Виборцем.
Мер і його команда теж витрачають міські кошти і звітують перед своїми Виборцями за свої справи, вони інші, чітко описанні і не перетинаються зі справами місцевого депутата.

3. Зазвичай робота депутата пов’язана з виконанням якихось робіт в окрузі. Він виступає у ролі роботодавця від мерії в окрузі у обсязі виділених коштів.
Контроль за якість виконаних робіт ми покладаємо на фахівців страхової компанії, яка своїми коштами покриває гарантійні роботи і власним коштом зацікавлена у якості виконаних робіт і виконанні договірних зобов’язань. Бо погані відгуки від мешканців будуть впливати на рейтинг і прибуток страхової компанії. Депутат у свою чергу не має право самостійно підписувати угоду з виконавцем. Угоду підписують тільки три сторони. Таким чином страхова компанія фахово слідкує за якістю виконаних робіт, а виборці тільки висловлюють свої «враження» від подій, починає працювати система, яка залежить не від мера чи президента, а від Виборця, Громадянина України.

Переваги і проблеми.

Нова система блокує доступ випадкових людей у владні структури, створює соціальний ліфт і безпосередню відповідальність представників влади перед Виборцем. Нові можновладці дуже залежать від Виборців, але таку систему НЕ буде впроваджувати влада і жодна політична партія. Всі політичні партії з претензією на демократичні (а це 40 зареєстрованих в Україні політичних партій) були ознайомлені з цією системою, жодна з них не зацікавилася. Це зрозуміло, бо всі вони є політичним бізнес-проектом, які на політиці зароблять гроші, а не захищать наші інтереси, як вони про це озповідають. Політик, ораторське містецтво - пам'ятаєте? 

Дива не трапиться, не чекайте! В проваджені такої системи, зацікавлений тільки сам Народ і більше ніхто. Ви вже довели, що можете за Президента проголосувати 73%, не пропустити у владу Києва Пальчевського і Верещук, значить ВИ можете змінити і систему керування країною, потрібно тільки ВАШЕ бажання. Як працює ця система присвячений весь сайт rubikon.in.ua

Читайте, думайте, доповнюйте, це наша спільна справа. Пишіть на адресу сайту.

Великому Жванецкому - 85 !!!
Задачка для дорослих:

Читайте також:

 

Коментарі

Немає створених коментарів. Будьте першим, хто залишить коментар.
Вже зареєстровані? Увійти на сайт
Гість
Субота, 01 жовтня 2022
Якщо ви бажаєте зареєструватися, будь ласка заповніть форми імені та ім'я користувача.

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://rubikon.in.ua/

ukbeenkalvplru

Політика

Президент
Президент
Повідомлень: 23
Бізнес
Бізнес
Повідомлень: 3
Виборча система
Виборча система
Повідомлень: 15
Гілки Влади
Гілки Влади
Повідомлень: 11
Конституция
Конституция
Повідомлень: 4
Реформи
Реформи
Повідомлень: 9
Спілка виборців
Спілка виборців
Повідомлень: 7

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 14
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 2
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1
Сполучені Штати 47.8%Сполучені Штати
Україна 43.3%Україна
Польща 2%Польща
Чехія 1.2%Чехія
Німеччина 1%Німеччина
Англія 1%Англія
Росія 0.5%Росія
Греція 0.5%Греція
Туреччина 0.5%Туреччина
Бельгія 0.5%Бельгія

Вчора: 12
Цього тижня: 56
Минулого тижня: 163
Минулого місяця: 416
Всього: 223602

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By DIGIONK

Пошук