Статті

Що робити?

Що робити?

Зараз така ситуація, коли клани відчули слабкість Президента, хочуть розкачати ситуацію до революційної і повернутися у владу. Вони вже проаналізували свої минулі помилки і готові їх виправити. 

Є два шляхи: революційний і правовий.

Майдан. Це не прогнозований результат. Во владу можуть прийти чергові покидьки, бо вони знають, що вони хочуть, а НАРОД - ні. Вони вже проаналізували свої минулі помилки і готові їх виправити. Але щоб вони не робили, НАРОД вони будуть використовувати, як “дурну силу” у власних інтересах.

Чим відрізняються олігархічні клани? Одні промосковські, інші проєвропейські. Звичайно, краще щоб тебе грабували проєвропейські, вони хоча б на територію не зазіхають. Промосковські клани мало того, що грабують, працюють на ворога, допустивши їх до влади, ми можемо втратити суверенітет.

А якщо ми почнемо думати і перестанемо бути “дурною силою” у руках олігархів? Тоді є інший шлях, правовий. Він не швидкий, поступовий, але прогнозований. Вже будь-хто владу не отримає. Ми не хочемо більше на емоціях приводити до влади Зеленських, Порошенків і інших казочників. А тому почнемо з самого початку.

Держава – це закони. Вищий законодавчий орган – це Верховна Рада. Генпрокурор – слідкує за виконанням законів чиновниками, порушує справи. Атторней – виступає державним звинувачувачем у суді. (Посади слідкування за виконанням законів чиновниками і державний звинувачувач розділені. Щоб суддя, як чиновник, не міг піти на сговор зі звинувачувачем, бо вони обидва є представниками держави.)

Недоторканність суддів, депутатів не передбачає невиконання, ігнорування або ухилення від виконання законів держави. Тому перед законом всі рівні і імунітету ніхто немає включаючи Президента.

Так працює державна система у цивілізованих країнах, але не в Україні. Нашу систему взагалі ніхто не розробляв, ми її отримали у спадок від Радянського Союзу, а далі творили хто на що здатний і безсистемно. Бо кожен Президент боровся за безмежну владу. Вони створювали хаос, потім казали, що у нього мало повноважень, треба більше. Довірливі українці наділяли його ще більшими повноваженнями, хаос миттєво припинявся і всі були задоволені.

Іншими словами, Президенти вміло маніпулювали думкою громадян для закріплення власної диктатури. Наприклад мене зараз дратує, коли люди звертаються до Президента, щоб він посадив свого попередника (Порошенка) або розпустив Конституційний суд.

Вибачте мене, у нас що цар-батюшка керує державою? І ми йдемо до нього з «чєлобітною»: “Цар-батюшка, покарай боярина за його злодійськи вчинки!”

Люди, ви серйозно? У нас правова держава чи якась дика спільнота? Як би я особисто не ставилася до Порошенка, але є закон! І я, як громадянин, хочу щоб закони працювали, а не за чиєюсь вказівкою карали чи милували. Хочу, щоб добробатів судив військовий суд, а ні цивільний. Порошенка посадити і добробати хай сидять. Неволею замислюєшся, а на кого працює цар-батюшка.

А у випадку з Конституційним судом, я не здивуюся, що це якась спецоперація з далекими планами. Тому знову бути “дурною силою” у чиїхось руках я не хочу, бо наслідки можуть мені не сподобатися.

Якщо мова пішла про закони, судочинство, то давайте подумаємо про прості речі:

1. Самі кращі юристи України зосереджені у Міністерстві юстиції. Що це міністерство робить під керівництвом виконавчої гілки влади (Кабміном)? Чому це Міністерство не підпорядковано Верховній Раді? Законодавчій гілці влади. Це ж природньо. Юристи, закони - це ж одне ціле. Хто їх розділив і навіщо?

2. Закони приймає Верховна Рада. У мене питання, якого біса Президент підписує нові закони? Чому він накладає вето на них? Чому Президент і Кабмін має позачергове право перед депутатами подавати закони на розгляд у Верховну Раду? А якщо це так, то виходить, що Верховна Рада філія офісу Президента? Де ж її незалежність?

3. Генерального прокурора на посаду призначає Президент (Конституція України, стаття 106, пункт 11). Ви хочете сказати, що Генеральний прокурор на свого боса заведе справу або буде вимагати відставку? Наприклад, Венедиктова заводить справу на Зеленського або Луценко заводить справу на Порошенко...

Таким чином у нас всі Президенти опинилися НАД законом.

Чи буде хтось з них міняти таку ситуацію по добрій волі? Звичайно ні.

Скільки б ви не вибирали нового Президента, жоден з них НЕ стане ініціатором закону, який би позбавив його хоч малого відсотку прав, яких він має зараз. Це може зробити тільки НАРОД України і більше ніхто!

Тому боротьба тільки з суддями Конституційного суд даремна справа! Треба міняти всю систему, а саме розділяти гілки влади, будувати реальну демократію.

І починати треба з Верховної Ради, бо це закони України. А з законів починається правова держава. Щоб закони були адекватні, потрібно, щоб Міністерство юстиції підпорядковувалося Верховні Раді. Але тут є велике АЛЕ.

Міністра юстиції призначає не Верховна Рада, а вибирають всі юристи України, колективнй вибір фахівці, щоб не було узурпації законів однією людиною чи невеликою групою осіб (Верховною Радою).

В обов'язки Міністерства юстиції входить:

- підготовка законів;
- відслідковувати дію нових законів на суспільство через рік, три і сім років;
- підготовка пропозицій по удосконаленню законів;
- створення умов виконання законів, перш за все чиновниками.

Якщо депутати, з якихось причин, не погодилися удосконалювати проблемні закони або приймають якийсь недолугий для суспільства закон, то міністр юстиції має право об’явити всеукраїнський референдум по вирішенню цього питання.

Але для цього потрібно, щоб Міністерство юстиції перевести у підпорядкування Верховній Раді і ЦВК повинно бути незалежним від будь-якої владної гілки.

Щоб слідкувати за виконанням законів, Міністерству юстиції повинна підпорядковуватися Генеральна прокуратура. Але Генпрокурора повинні вибирати… опозиційні депутати Верховної Ради.

Чому так?

Велика спокуса не виконувати закони є у влади і можновладців. А опозиція, щоб зайняти їхнє місце, буде із шкіри лізти, щоб показати виборцям, що влада порушує закон. Тому прокурор від опозиції буде жваво реагувати на невиконання законів владою.

У опозиції буде реальний механізм впливу на владу (Генпрокурор), а не тільки блокування трибуни і бла-бла-бла по ТВ каналам.

Якщо Верховна Рада приймає закони, то вона повинна і контролювати їхнє виконання. Вони повинні опрацьовувати весь технологічний цикл пов’язаний з законами. Бо тоді за весь законодавчий процес в країні несе тільки одна гілка влади – законодавча. І НАРОД буде чітко знати, кого треба наказувати за законодавчий безлад в країні.

Таким чином ми отримаємо потужну законодавчу гілку влади, яку контролює НАРОД України.

А тепер про СУДОВУ владу.

Судді – це державні службовці, чиновники. У запропонованій системі їхня діяльність підконтрольна Генеральній прокуратурі. Прокурор може розпочати розслідування діяльності будь-якого судді.

Державним обвинувачувачем у суді є атторнеї, яких вибирає НАРОД. Їхня структура немає владної вертикалі. Саме атторней може подати справу у суд на будь-якого суддю з подачі прокурора. У новій системі не може працювати «суддівська кругова порука», якщо врахувати що за новою пропозицією суддів обирає НАРОД.

Наприклад таким чином:

Суддів обирає народ України. Кандидатів у судді подає: Вища кваліфікаційна комісія суддів (ВККС) – 50%, учбові заклади своїх випускників-відмінників – 20%, самовисуванці юристи – 30%.
Юристів - без досвіду роботи обирають на 3 роки; з досвідом роботи на 6 років.
Суддів обирають не більше, ніж на три терміни.
Судді, які мають досвід роботи в судах 15 років, можуть працювати в судах вищої інстанції без виборчої процедури або балотуватися на Голову Суду територіальної громади.
Призначення на посаду судді вищої інстанції здійснюється за конкурсом, крім випадків, визначених законом.
Голову Верховного Суду обирає на посаду та звільняє з посади шляхом таємного голосування З'їзд Суду в порядку, встановленому законом.

 

Щоб перейти від сучасної системи керування державою до нової правовим шляхом:

1. Потрібно вимагати розділу гілок влади на незалежні: законодавчу, виконавчу, судову і виборчу.
2. Це може зробити або депутати Верховної Ради, або Президент.

Виникає питання звідки депутати довідаються про ваші прагнення?

Якщо довідалися про ваші прагнення, де гарантія, що ви за них проголосуєте, а вони виконають свої зобов’язання?

І приходимо до того з чого почали: громадська угода між виборцем і кандидатом у депутати або Президенти. Чітко поставлені завдання і чітко прописані дії та відповідальність обох сторін.

Без цього позитивних змін НЕ буде.

Швидко, не продумано, спонтанно ми вже проходили під час Майданів. Результат негативний. Говорили про одне, а потім ті, хто отримав владу про все забули.

Прийшов час НАРОДНІЙ СИЛІ порозумнішати і диктувати свої вимоги.

Якщо підтримуєте пишіть, пропонуйте. Олігархи нам не друзі!

 

Чому не перемагає справедливість в Україні?
Конституційний суд України

Читайте також:

 

Коментарі

Немає створених коментарів. Будьте першим, хто залишить коментар.
Вже зареєстровані? Увійти на сайт
Гість
Середа, 28 вересня 2022
Якщо ви бажаєте зареєструватися, будь ласка заповніть форми імені та ім'я користувача.

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://rubikon.in.ua/

ukbeenkalvplru

Політика

Президент
Президент
Повідомлень: 23
Бізнес
Бізнес
Повідомлень: 3
Виборча система
Виборча система
Повідомлень: 15
Гілки Влади
Гілки Влади
Повідомлень: 11
Конституция
Конституция
Повідомлень: 4
Реформи
Реформи
Повідомлень: 9
Спілка виборців
Спілка виборців
Повідомлень: 7

Категорії цікавого

Наші проекти
Наші проекти
Повідомлень: 2
Літопис України
Літопис України
Повідомлень: 21
Спадщина
Спадщина
Повідомлень: 3
Досвід
Досвід
Повідомлень: 3
Душа
Душа
Повідомлень: 14
Театри
Театри
Повідомлень: 1
Галереї
Галереї
Повідомлень: 1
Виставки
Виставки
Повідомлень: 5
Середовище
Середовище
Повідомлень: 2
Відпочинок
Відпочинок
Повідомлень: 6
Готелі
Готелі
Повідомлень: 1
Ресторани
Ресторани
Повідомлень: 1
Розважальні центри
Розважальні центри
Повідомлень: 1
Досягнення
Досягнення
Повідомлень: 2
Мій дім
Мій дім
Повідомлень: 1
Сполучені Штати 49.6%Сполучені Штати
Україна 42.5%Україна
Польща 2%Польща
Чехія 1%Чехія
Німеччина 1%Німеччина
Англія 0.7%Англія
Росія 0.7%Росія
Греція 0.5%Греція
Бельгія 0.5%Бельгія
Словаччина 0.2%Словаччина

Вчора: 10
Цього тижня: 18
Минулого тижня: 163
Цього місяця: 372
Минулого місяця: 118
Всього: 223564

Про Нашу Країну

Цієї країни не існує на карті.
Вона існує тільки у віртуальній реальності, у Вашій уяві або просто на цьому сайті. Ми запрошуємо Вас у наш уявний світ, тут зібране все найкраще - емоції, враження, уподобання. Змініть себе і світ зміниться навколо Вас. Долучайтеся, розповідайте, зробіть світ краще.

 

Адміністрація

Адреса: м. Київ

вул. Лютеранська 3,

Телефон: +38050 386 57 99

Email: info@rubikon.in.ua

Real time web analytics, Heat map tracking
© RUBIKON. All Rights Reserved. Designed By DIGIONK

Пошук