Програмний законопроект

Image

Запускається механізм стратегічного мислення суспільства. Виграють ті кандидати, які запропонували найкращий програмний законопроект, та його підтримають виборці.

Для отримання підтримки серед виборців законопроекти починають обговорюватися в суспільстві. З критикою будь-якого закону можуть виступати опоненти, тут не можна вводити обмеження, як в рекламі. Всі обговорюють все. Для того, щоб у виборця склалася певна думка.

Image

Кількість законопроектів не обмежена, але кандидати у депутати самі будуть стримувати кількість, бо знають про те, щоб утриматися на посаді треба, щоб за законопроект проголосували інші депутати. Тому ще на стадії виборів кандидати, партії будуть утворювати об’єднання навколо законопроекту. Це буде довиборна коаліція не на кланових уподобаннях, а на базі закону про розвиток держави.

Мають розвернутися просто цілі баталії за найкращий закон для розвитку України. У боротьбу буде втягнуте все суспільство. І це буде не просто на словах, а це все має завершитися прийняттям закону у Верховній Раді. Бо в іншому випадку депутати, які просували законопроект, мають залишити свої місця.

За цим пильно буде слідкувати ЦВК і відкликати депутатів, які пропагували закон перед виборами, а самі не проголосували за нього, або цей закон не набрав необхідної кількості голосів і не пройшов. Значить депутати не змогли переконати колег, щоб вони за нього проголосували.

Політичні партії в цій ситуації мають перевагу перед самовисуванцями, бо вони згуртовані, але і більше відповідальності, бо можна втратити посаду. Все буде залежати від виборців чи стане законопроект популярним серед виборців, чи ні.

А що отримають виборці? Нарешті виборці будуть впливати своїми голосами на законодавчу базу країни. Вони можуть зайняти активну позицію і самі пропонувати законодавчі зміни. Весь політичний рух перед виборами має закінчитися кроком покращення країни.

Саме головне, що закладається механізм на майбутнє. Будуть міняться покоління, будуть міняться політики, будуть міняться вимоги, але рух на покращення буде зберігатися завжди.

Зміни до Виборчого кодексу,
програмний законопроект.

Порівняльна таблиця як було, як має стати. Червоним виділені текст змін.

Порядковий номер

Текст діючого Виборчого кодексу

Зміни у Виборчого кодексу

1.

Стаття 155. Умови реєстрації кандидатів у народні депутати України

1. Центральна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до загальнодержавного та регіональних виборчих списків партії, за умови отримання нею таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником партії та скріпленої печаткою партії;

2) рішення з’їзду (зборів, конференції) партії про висування кандидатів у депутати від партії, передбаченого частиною тринадцятою статті 154 цього Кодексу, та затверджених загальнодержавного виборчого списку і всіх регіональних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених партією до відповідних виборчих регіонів, передбачених статтею 138 цього Кодексу, які додаються до такого рішення і є його невід’ємною частиною, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов’язково повинні містити відомості, зазначені відповідно у частинах п’ятнадцятій і шістнадцятій статті 154 цього Кодексу, підписаних керівником партії і скріплених печаткою партії, та в електронному вигляді;

3) передвиборної програми партії, викладеної державною мовою та обсягом до 7800 друкованих знаків, затвердженої з’їздом (зборами, конференцією) партії на паперових носіях, підписаної керівником партії і скріпленої печаткою партії, та в електронному вигляді;

4) документа про внесення партією грошової застави відповідно до статті 156 цього Кодексу;

5) заяв осіб, включених до виборчих списків партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї партії (в тому числі у відповідному виборчому регіоні). Така заява повинна також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата у депутати, зобов’язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов’язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з мандатом народного депутата України (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність)...

Стаття 155. Умови реєстрації кандидатів у народні депутати України

1. Центральна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати від політичних партій, місцевих організацій або шляхом самовисування за умови отримання нею таких документів:

1) заява про реєстрацію кандидата у депутати, якщо шляхом самовисування,  або заява про реєстрацію кандидата у депутати підписаної керівником партії, організації та скріпленої печаткою партії;

2) рішення з’їзду (зборів, конференції) партії, організації про висування кандидатів у депутати від партії, передбаченого частиною тринадцятою статті 154 цього Кодексу, та затверджених кандидатів у депутати, віднесених партією до відповідних виборчих регіонів, передбачених статтею 138 цього Кодексу, які додаються до такого рішення і є його невід’ємною частиною, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов’язково повинні містити відомості, зазначені відповідно у частинах п’ятнадцятій і шістнадцятій статті 154 цього Кодексу, підписаних керівником партії, організації і скріплених печаткою партії, та в електронному вигляді;

3) передвиборної програми кандидата, яка має містити програмний законопроект, який стосується демократичних перетворень в системі керування країною, або програмний законопроект що позитивно впливатиме на економічний розвиток країни, або  захищатиме права та забезпечуватиме свободи громадянам, викладені державною мовою, встановлені строки виконання не довші за пів каденції, затверджені з’їздом (зборами, конференцією) партії або організації на паперових носіях, підписаної керівником партії або організації і скріпленої печаткою партії, та в електронному вигляді;

Програмний законопроект має бути прийнятий у зазначені у програмі строки. У разі неприйняття програмного законопроекту, народні депутати, які мали його у своїй програмі йдуть у відставку. Контроль за виконанням покладається на Центральну виборчу комісію.

Для просування та прийняття програмного законопроекту, кандидати можуть об’єднуватися  з кандидатами від інших партій, організацій та самовисуванцями. Створювати фракції до отримання повноважень.

4) вилучити

5) заява від кандидата повинна також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата у депутати, зобов’язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні йому підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність), а також зобов’язання в разі обрання припинити діяльність чи скласти представницький мандат, які відповідно до Конституції та законів України несумісні з мандатом народного депутата України (у разі відсутності такої діяльності чи такого мандата - зазначити про їх відсутність)...

Коментарі відсутні

Пов'язані матеріали

Електронне голосування

Електронне голосування

Скасування грошових застав

Скасування грошових застав

Партійні списки

Партійні списки

Image