Фільтри для кандидатів

Image

Будь-яка держава починається з законів, тому народний депутат - це дуже важлива для суспільства посада. Не Президент, а саме народний депутат. Тільки народні депутати вирішують за якими законами буде жити країна. Хто може претендувати на посаду народного депутата в Україні?

Image
Деякі українці дуже легковажно відносятся до персони народного депутата, але від його рішень залежить наша доля, наше щоденне життя. Ми з групою аналітиків виділили чотири основні якості, які повинен мати кожен народний депутат:
 
1. це громадянин України з правом голосу;
2. кожен депутат повинен належати до різних верств суспільства, щоб відстоювати їхні інтереси на законодавчому рівні;
3. бути патріотом своєї країни;
4. мати власний проект закону розвитку країни та детальний план дій щодо його реалізації.
Image

Узурпація влади політичними партіями.

Що ми маємо зараз? Право висувати кандидатів у народні депутати мають тільки політичні партії за своїми критеріями. Ми маємо вибирати з тих, що пройшли попередній відбір в партіях. Нас на законодавчому рівні позбавили вибору!

До того ж в Україні політичні партії не є вільним зібранням громадян, яке утримується на членські внески. Українські політичні партії фінансуються олігархами, тому депутати Верховної Ради є представниками олігархів і захищають інтереси дуже вузького прошарку населення. А слово «народний» взагалі втратило свій сенс.

Щоб виправити ситуацію, треба змінити статтю 154 діючого Виборчого кодексу. Вона має звучати так:
«Стаття 154. Порядок висування кандидатів у народні депутати України
1. Право висування кандидатів у депутати реалізується виборцями через громадські організації, профспілки, територіальні громади, політичні партії, але не за списками, а особисто у порядку, передбаченому цим Кодексом.»

Це формулювання відкриває широкі можливості для всього суспільства, щоб відстоювати свої власні права на законодавчому рівні.

Як треба було попрацювати зі свідомістю громадян, щоб вони добровільно погодилися замінити «народного депутата» на «депутата від політичної партії»! Назва посади залишилася, а зміст змінився докорінно. Фактично українці навіть не зрозуміли що відбулося.

450 проектів по реформуванню України!

Щодо патріотизму, то тут все вийшло природньо. 24-ого лютого 2022 року, одні поїхали за кордон, а інші пішли добровольцями у ЗСУ. Тому патріотизм і служба в ЗСУ стали невід’ємними частинами. Обов’язкова вимога до кандидатів у народні депутати: служба в ЗСУ.

Хтось скаже, що ми пам’ятаємо козака Гаврилюка і інших що прийшли на хвилі Революції гідності. А що у них була програма розвитку країни? Їх використали олігархічні партії як обличчя, як живця для виборців. Вони не змагався на виборах за посаду, вони пройшли за списками партій. У них не було державного мислення, якого вимагає посада народного депутата. Ось чому партійні списки – це зло.

Тому наявність проекту розвитку країни та детальний план дій для кандидата у народні депутати є основною вимогою. Мало того кандидат має переконати своїх виборців у доцільності свого проекту. Ця вимога потребує від кандидата державного мислення ще до вступу на посаду. Якщо кандидат думав про державу, про прошарок суспільства, для якого створював свій проект, теоретично, а може навіть практично пробував його реалізувати, то такій людині вже можна давати право на владу, право змінювати закони і державу.

Уявляєте 450 законопроектів по реформуванню країні у Верховній Раді на старті, які відібрали виборці і направили своїх представників для реалізації!

ВИДІЛЯЄМО НОВИНУ!

Відставка міністра оборони.

На нараді у Зеленского міністр оборони Олексій Резніков категорично відмовився іти у відставку з посади міністра. "Я робив те, що мені говорили. Хто там що накрутив - це ваші питання" заявив він звертаючись до Єрмака. (05.02.2023 tZe Inform)

Image
Image

Офіс Президента – це штат секретарш, референтів, перекладачів, діловодів, яких повинно бути не видно і не чутно. Ми не маємо знати прізвище очільника Офісу Президента. Те, що Єрмак керує міністрами – це нонсенс.

Коріння цього феномену йде від того, що Президент не може повноцінно керувати Кабміном, бо він його не формує і не відправляє у відставку. Тому очільник Офісу Президента перетягує повноваження Прем’єр-Міністра на себе. Якщо б Президент сам формував Кабмін, то він би призначив Єрмака Прем’єр-Міністром, і разом несли б відповідальність за роботу Кабміна. А так за діючою системою перемоги – Зеленському і Єрмаку, а проблеми - Шмигалю і Резніку. Ця недосконала система прописана в Конституції України. Данна ситуація, яскравий приклад, коли недосконала система дає можливість Президенту уникнути від відповідальності.

Ця історія буде повторюватися, поки ми не зробимо незалежні гілки влади. Пам’ятайте! Закони тоді легітимні, коли їх визнає народ. Якщо українці скажуть, що ми хочемо мати незалежні гілки влади, щоб подолати президентську диктатуру, корупцію, притягнути до відповідальності чиновників, то цьому ніхто не зможе нічого протиставити, бо НАРОД є влада!

Коментарі відсутні

Пов'язані матеріали

Самі організують і самі себе вибирають

Самі себе обирають

Кількість каденцій.

Кількість каденцій.

Image