Кількість каденцій.

Image

За тридцять років правляча верхівка і весь політичний бомонд довели свою моральну гнилість, незалежно від свого позиціювання (провладні чи опозиційні). Деякі казали, шо ні на  що не впливають, бо ми в опозиції, нас мало. Так, це правда. Але також правда, що опозиція мала би бути противагою до Коаліції і перебрати на себе контролюючі функції. Не вистачає голосів, щоб прийняти необхідний закон? Покличте народ.

Image

Як ви можете боротися за права своїх виборців, якщо ви самі безправні? На утримання партії потрібні були гроші і вони поступово почали обслуговувати бізнес-інтереси олігархів. Отак українці втратили своїх представників у парламенті.

Продалися олігархам, щоб допомогти їм перетворити народних депутатів у депутатів від політичних партій. Вони красиво це обґрунтували. Акції проходили під гаслом: «За відкриті списки!» А те, що списки принципове зло, вони забули повідомити виборців. Тому треба замінити всіх, забезпечити законну зміну політичних еліт, впровадити ще одне блокування:

“Скоротити кількість каденцій на державній посаді до однієї.”

Позитивний відбор на державні посади.

Короткий термін дозволить відсікти від керування державою «старих» політичних діячів і буде спонукати нових державників до активних дій.

Щоб ще більше простимулювати нову еліту до активної, позитивної діяльності, то в кінці каденції, на наступних виборах виборці мають дати оцінку їхньої діяльності по трьох бальній системі:

Оцінка

Наслідки

Негативна

позбавляє громадянина права працювати на державних посадах.

Задовільно

громадянин може працювати на державних посадах, але не на керівних.

Відмінно

громадянин може працювати на державних керівних посадах.

Система оцінювання створює позитивний відбір на вищі державні посади, це те що бракувало Україні за всі роки її незалежності – відсутність зворотнього впливу виборців на свого представника у владі.

Пам’ятайте! Наша позиція, наш голос – це зброя проти свавілля у владі.

ВИДІЛЯЄМО НОВИНУ!

Приховування злочину

Вся паперова документація відділу закупівель міністерства оборони за останній квартал 2022 року зникла невідомо де. Розрахунок Рєзнікова і К дуже простий - електронні версії документів легко оскаржити і їх документальна цінність потребує довготривалих експертиз.  

10.02.2023 tZe Inform

Image
Image

Всі злочини на державному рівні «кришуються» Президентом України і випадок з Міністерством оборони, яскраве підтвердження цьому.  Цей вислів стосується всіх Президентів України, діючий не є виключенням. Чому?

1. Особа, яка отримала президентські повноваження, щоб захистити себе від імпічменту, має привести  113 депутатів до Верховної Ради. Тоді вона може робити все що завгодно і їй нічого за це не буде. Народ України бездумно сприяє своєму обранцю.

2. Коли Президент України подає кандидатуру Генерального прокурора на затвердження Верховній Раді, то Генеральний прокурор завжди є людиною Президента. Іншими словами, немає людини, яка може голосити підозру Президенту. Президент опиняється НАД законом, ПОЗА законом. Тому він «кришує» своє оточення. Саме тому друзям все, а опонентам закон. І зовсім не важливо знає він про злочини чи ні. Довірливі будуть казати, що цар нічого не знає, то все бояри. Але досвід показує, що цар знає про всіх все, питання тільки в тому наскільки йому це знання особисто дошкуляє.

3. Президент призначає третину складу Конституційного суду, пропрезидентська Верховна Рада призначає другу третину Конституційного суду. Тому не важливо хто призначає третю третину  Конституційного суду, бо необхідне для Президента рішення вже буде прийнято більшістю голосів і обґрунтує правомірність його дій.

Коментарі відсутні

Пов'язані матеріали

Фільтри для кандидатів

Фільтри для кандидатів

Image